Selasa, 23 Oktober 2012

TESTIMONI HIMAX5

WAN ROHANA BINTI WAN HUSSAIN
UMUR : 28 TAHUN TEL : 019-9533285

Saya mengandung anak ke 3 dan doktor memberi suntikan insulin sebanyak 3 kali sehari ( MLM 10cc,pagi 8cc, tengahari 6cc) kerana kencing manis.Bacaan gula dalam darah pada waktu pagi 7.5 mmol/L, tengahari bacaanya sekitar 5.9 mmol/L,petang 5.2 mmol/L dan malam 5.9 mmol/L.Yang menakjubkan saya hari pertama saya minum HIMAX5 tanpa suntikan insulin bacaan paras gula pagi 5.2 mmol/L tengahari 5.9 mmol/L petang 5.8 mmol/L dan malam 4.6 mmol/L .Semenjak daripada hari tersebut saya terus mengamalkan HIMAX5 tanpa suntikan insulin lagi.Saya rasa segar dan cergas dan baby saya begitu aktif. Alhamdulillah..
_______________________________________________________________________
HALIJAH BINTI YUSOFF
UMUR : 56 TAHUN
TEL : 019-9125348

Saya mengalami penyakit tekanan darah rendah dan kencing manis.Setiap hari saya rasa letih dan tidak bermaya.satu hari saya demam dan badan saya terlalu lemah tetapi saya tidak mahu ke hospital.En.Mat rozi telah mencadangkan saya HIMAX5 untuk diamalkan 3 kali sehari.kesannya sangat memberangsangkan keesokannya saya rasa bertenaga dan ada selera makan.Tekanan darah saya sudah kembali normal dan saya mampu bekerja seperti biasa.selepas itu saya beri HIMAX5 kepada ibu saya yang berusia 80 tahun kerana mengidap kencing manis dan darah tinggi dan sedikit masalah jantung.selepas beberapa hari saya lihat ibu saya semakin sihat.selepas dbuat pemeriksaan tekanan darah beliau kembali normal dan kencing manis terkawal.syukur kepada illahi
______________________________________________________________________


Pn.Naimah Zainal Abidin :
Sepupu saya mengalami sakit akibat buatan org dan sedang berubat di pusat rawatan Islam. Saya cuba menyuruhnya meminum Himax5 tapi dia enggan kerana kurang yakin, tetapi setelah dipaksa akhirnya dia minum juga. Tetapi belum pun habis segelas tiba-tiba dia termuntah. Keadaannya sama seperti semasa berubat di pusat rawatan tersebut. Dia terus mengambil Himax5 utk dibawa balik. Selepas seminggu saya hubunginya, dia memberitahu setiap kali selepas minum air campuran Himax badannya akan menjadi sangat letih seolah-olah baru bertarung. saya nasihatkannya terus minum kerana itu satu petanda tindakbalas yang sangat baik. Terima kasih Himax5. Sungguh ajaib kesannya!

_______________________________________________________________________


Roshida Ismail :
Saya mengalami gangguan semasa tidur, semasa solat dan juga semasa saya sedang membaca ayat-ayat suci al-Quran. Selepas saya mengamalkan Himax5, alhamdulillah semua gangguan tersebut semua hilang dan tidur saya semakin tenang tanpa gangguan.
________________________________________________________________________


Puan Azira :
Ibu saya mengalami sembelit telah sekian lama. Setelah mengamalkan Himax5 selama seminggu, alhamdulillah masalah sembelitnya telah hilang dan beliau terus mengamalkannya hingga kini. terima kasih kerana perkenalkan saya dengan Himax5.

0 ulasan:

Catat Ulasan