Sabtu, 6 Oktober 2012

Testimoni

MAKLUMAT INI DIPEROLEHI DARIPADA PN SITI ROKIAH STOKIS ALOR SETAR NO.HP 019-4364264

1. Pn.Naimah Zainal Abidin : Sepupu saya mengalami sakit akibat buatan org dan sedang berubat di pusat rawatan Islam. Saya cuba menyuruhnya meminum Himax5 tapi dia enggan kerana kurang yakin, tetapi setelah dipaksa akhirnya dia minum juga. Tetapi belum pun habis segelas tiba-tiba dia termuntah. Keadaannya sama seperti semasa berubat di pusat rawatan tersebut. Dia terus mengambil Himax5 utk dibawa balik. Selepas seminggu saya hubunginya, dia memberitahu setiap kali selepas minum air campuran Himax badannya akan menjadi sangat letih seolah-olah baru bertarung. saya nasihatkannya terus minum kerana itu satu petanda tindakbalas yang sangat baik. Terima kasih Himax5. Sungguh ajaib kesannya!

2. Roshida Ismail : Saya mengalami gangguan semasa tidur, semasa solat dan juga semasa saya sedang membaca ayat-ayat suci al-Quran. Selepas saya mengamalkan Himax5, alhamdulillah semua gangguan tersebut semua hilang dan tidur saya semakin tenang tanpa gangguan.

3. Puan Azira : Ibu saya mengalami sembelit telah sekian lama. Setelah mengamalkan Himax5 selama seminggu, alhamdulillah masalah sembelitnya telah hilang dan beliau terus mengamalkannya hingga kini. terima kasih kerana perkenalkan saya dengan Himax5.

0 ulasan:

Catat Ulasan