Rabu, 10 Oktober 2012

TESTIMONI PENGGUNA

Assalamualaikum para pembaca budiman.Saya mengalami masalah pendengaran yang amat teruk semenjak enam tahun lepas mungkin kerana masalah saraf yang saya alami sejak sekian lama. Keadaan ini menyebabkan saya hilang keyakinan diri untuk berhadapandengan orang ramai lebih-lebih lagi karier saya sebagai seorang guru yang banyak berkomunikasi dengan pelajar. Alhamdulillah, saya amat bersyukur pada Allah Taala kerana dengan izin-Nya saya telah diperkenalkan dengan Jus Alkali Himax 5.

 Setelah mengamalkannya selama 2 hari sahaja, saya dapat rasakan perubahan yang amat ketara. Pendengaran saya kembali pulih 70%-80%. Saya bagaikan tidak percaya betul ke apa yang saya alami. Saya hampir tiada
masalah lagi untuk berkomunikasi. Saya seolah-olah diberi pendengaran yang baru oleh Allah Taala dan kini lebih yakin untuk melakukan urusan harian. Saya amat yakin pada sepotong hadis Nabi s.a.w “setiap penyakit ada ubatnya kecuali mati”. Apabila telah kena ubatnya dengan penyakit yang dialami, sembuhlah penyakit itu dengan izin Allah Taala. Syukur yang tidak terhingga terhingga dipanjatkan ke hadrat Allah taala.
Salammulah- saya RENGGO ARROW @ mohd zain ramli (ex-volkalis gruop ARROW),
mengunakan HIMAX5 sejak 2 bulan yg lalu dari berat badan 75KG dah turun 68KG tujuan utama saya untuk hilangkan masaalah darah tinggi saya yg dah kronik 180 dengan izin ALLAH sekarang dah stabil dan normal,malah tak pernah tolak kalau ada yg ajak pelawa makan sup kambing pun. Begitu juga memori ingatan saya,dulu susah nak ingat lirik,jalan nak balik rumah kadang-kadang lupa akibat kemalangan.Sekarang alhamdulillah,nyanyi pun jauh lebih bertenaga.Harganya pun jauh lebih rendah dan berpatutan dari produk lain yg sama level dengannya.Kini saya menyanyi dengan lebih bertenaga,memandu tanpa letih dan lebih fokus dalam kerja-kerja seni saya..HEBATNYA ALLAH.
WAN ROHANA BINTI WAN HUSSAIN
UMUR : 28 TAHUN TEL : 019-9533285
Saya mengandung anak ke 3 dan doktor memberi suntikan insulin sebanyak 3 kali
sehari ( MLM 10cc,pagi 8cc, tengahari 6cc) kerana kencing manis.Bacaan gula dalam
darah pada waktu pagi 7.5 mmol/L, tengahari bacaanya sekitar 5.9 mmol/L,petang 5.2 mmol/L
dan malam 5.9 mmol/L.Yang menakjubkan saya hari pertama saya minum HIMAX5 tanpa suntikan insulin bacaan paras gula pagi 5.2 mmol/L tengahari 5.9 mmol/L petang 5.8 mmol/L dan malam 4.6 mmol/L
Semenjak daripada hari tersebut saya terus mengamalkan HIMAX5 tanpa suntikan insulin lagi.Saya rasa segar dan cergas dan baby saya begitu aktif. Alhamdulillah… TERIMA KASIH kepada kak Ti yang mencadangkan HIMAX5
HALIJAH BINTI YUSOFF
UMUR : 56 TAHUN
TEL : 019-9125348
Saya mengalami penyakit tekanan darah rendah dan kencing manis.Setiap hari saya rasa letih dan tidak bermaya.satu hari saya demam dan badan saya terlalu lemah tetapi saya tidak mahu ke hospital.En.Mat rozi telah mencadangkan saya HIMAX5 untuk diamalkan 3 kali sehari.kesannya sangat memberangsangkan keesokannya saya rasa bertenaga dan ada selera makan.Tekanan darah saya sudah kembali normal dan saya mampu bekerja seperti biasa.selepas itu saya beri HIMAX5 kepada ibu saya yang berusia 80 tahun kerana mengidap kencing manis dan darah tinggi dan sedikit masalah jantung.selepas beberapa hari saya lihat ibu saya semakin sihat.selepas dbuat pemeriksaan tekanan darah beliau kembali normal dan kencing manis terkawal.syukur kepada ilahi dan terima kasih en mat rozi HIMAX5

0 ulasan:

Catat Ulasan